dilluns, 13 de maig del 2013

«Vull esmorzar petons», de Trinitat Gilbert

Ostres, perdoneu que no pengi gairebé res però últimament no tinc un moment. Va, vinga, us copio un trosset d’un llibre que ha sortit ara fa poc... És el típic de frases gracioses de la canalla; moment tendre i tal ;) Aquí l'enllaç amb les dades.

ARNAU, 10 anys; ARIADNA, 7 anys
—Mare, podem jugar a la Wii?
—Sí, però a la primera baralla us la trec.
—Pot ser a la tercera?

BLANCA, 4 anys
(Després d’haver jugat a fer voltes per un xiringuito)
—He jugat a fer voltes quadrades.

JÚLIA, 8 anys
—Si els Reis són els pares... llavors jo sóc la princesa, oi?

MARC, 4 anys
(Pel carrer passen dues musulmanes amb mocador al cap)
—Mira, mare! Dues castanyeres!

PAU, 2 anys
Mare: Quan tu estaves a la meva panxeta, jo menjava molt.
Pau: Un moment, mare. Vaig arribar a la teva panxa perquè te’m vas menjar?

ÈLIA, 3 anys
(Cridant al mig de la perruqueria)
—Mama, mama, aquesta senyora ve aquí que la pentinin perquè és molt lletja, oi?
(Aquesta frase és de ma neboda, i això no surt al llibre :p)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada